»Če hočemo, da bo slovenska hrana dejansko ostala na slovenskem trgu, bo treba bistveno več vlagati v znanje.«
»Ob koncu projekta je nagrajujoče spremljati, kako otroci in mentorji znanje o problematiki zavržene hrane uporabljajo v svojem vsakdanu in tudi po projektu nadaljujejo dejavnosti. Znanje, ki ga otroci pridobijo v projektu, prenesejo tudi v domače okolje, zato lahko rečemo, da Hrana ni za tjavendan spreminja odnos do hrane in navade slovenskih družin.«
»Kljub majhnosti trga številna nemška podjetja izkoriščajo znanje in izkušnje slovenskih podjetij ter imajo koristi od visoko usposobljenih strokovnjakov in odličnega sodelovanja, zlasti v avtomobilskem in industrijskem sektorju.«
»Vlada si prizadeva odpirati vrata slovenskim podjetjem na tuje trge. Prepričan sem, da lahko Slovenija s svojim znanjem in prebojnimi rešitvami sodeluje pri ambicioznih idejah kraljevine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju